2010-02-18

Superwoman

Alltså, Anja Pärson måste vara Superwoman själv. Först läste jag att det var 30% chans att hon skulle åka ikväll, och nu läste jag precis att hon kör tävlingen. På ett vis kan jag väl förstå hennes beslut, OS är ju speciellt för elitidrottare, men jag förstår inte att hon inte slog ihjäl sig igår. Jag tänker inte titta utan nöjer mig med att se på nyheterna hur det gått för henne. Hur det än går så är det en otrolig prestation bara det att hon står upp idag. Jag tror det finns en anledning till att den enda sport jag egentligen är intresserad av är handboll.

5 kommentarer:

Gun sa...

Hon är otrolig Anja! Det gick ju bra för henne trots kraschen igår. Jag tycker det är så himla spännande med utförsåkning att jag knappt vågar titta.

Snäckskalsdalen. sa...

Jag hänger också med och tittar. Ooohh, vad jag kände med henne igår och innan man fick klart för sig hur det var med henne! Nu håller jag tummarna för andra åket......
Och det snöar här idag så det liknar ingen sort! Puuuhhhh!
Agneta!

Yvonne L sa...

Gun: Helt otrolig! Jag tittar inte alls utan tänker vänta tills allt är färdigt.

Snäckskalsdalen: Jag såg inte precis när det hände igår utan senare i något sammandrag. Lite väl nervöst att titta idag känns det som.

Synnøve. sa...

Hon är en tuffing den tjejen.

Yvonne L sa...

Synnöve: Otroligt tuff! Men det måste man nog vara för att ägna sig åt det alpina.