2010-02-04

Just ja, så måste det ju naturligtvis vara!

Det finns ju ohyggligt många bloggar och många av dem är inriktade på ett speciellt område som exempelvis mode, livet i en myrstack, fotboll eller kryddodling. Min blogg spretar ju hit och dit beroende på vad som flyger runt i min hjärna just för stunden, men det är så jag fungerar. Nu efter att ha läst Lottens senaste inlägg vet jag dessutom vilken kategori bloggare jag måste höra till. Naturligtvis är jag en pyttipannabloggare. Jag bloggar om allt möjligt i en salig blandning. Undrar om jag ska servera rödbetor eller stekt ägg till, eller kanske bägge delarna?

10 kommentarer:

Husan sa...

Haha...då är jag med en Pyttipannabloggare. Fast just igår o idag o kanske några dagar till är jag en SNÖbloggare. ;))

anemonen sa...

Pyttipanna det är gott det.

Yvonne L sa...

Husan: Snöbloggare verkar det finnas gott om just nu!

@nemonen: Visst är det gott!

Anonym sa...

Hihi...Jag har precis börjat blogga jag med:) Kommer säkert att tillhöra Pyttipanna-gänget. Fast...en vegetarisk sådan.

Yvonne L sa...

Renathe: Så kul att du börjat blogga! Du ska se att du kommer att fastna.... Vegetarisk pytt är väldigt gott det också!

Synnøve. sa...

Tillhör no samma kategori.
Men jag vill ha bägge delar till pyttipanna. Gärna lite gurka med.
tack för maten :D

örjan sa...

Egentillagad pytt innehåller normalt alltid lite delikatesser.

Men varning för alla frysta varianter.
Standardvara.

Yvonne L sa...

Synnøve: Det var så lite så!

Örjan: Hemlagat är alltid bäst. I kris funkar köpta varianter.

Bia sa...

Vilket passande namn, pyttipannabloggare! En blogg där alla kan finna något de gillar! Och...ja, tack, jag tar både ägg och rödbetor till, om det går för sig!

Yvonne L sa...

Bia: Visst är det ett perfekt namn! Ägg och rödbetor var det.... varsågod!