2010-02-01

Bara ett förslag

Alltså, igår var det -14 grader och sol, och idag är det knappt -2 och ingen sol. Dessutom snöar det ännu mer! Kan vi inte komma överens om att det räcker med snö nu, men att det kan vara omkring -8 i alla fall februari ut. Då slipper Higgins snöbollar i pälsen, för även om han gillar snö så är det inte roligt när det hänger snöbollar i behänget på alla fyra benen. Även om jag försöker få bort snön när vi kommer in blir det ju ändå lite kvar, och det är inte roligt när det smälter för då blir ju Higgins blöt och det tycker han verkligen inte om!

9 kommentarer:

Gudrun sa...

Tycker att det är ett jättebra förslag. Stöttar det till 100%.
Ha det gott.

Husan sa...

Jag håller helt o fullt med du. NU har det snöat klart allt.

Bibbi sa...

Vet inte vad jag ska skriva...28 minusgrader , ingen sol...mycket snö....

Yvonne L sa...

Gudrun: Då kanske vi kan få igenom mitt förslag!

Husan: Bra, ännu en som tycker likadant!

Bibbi: Men du kan väl hålla med i alla fall?? ;0)

Em sa...

Jag stödjer också förslaget precis som Gun. Jag vågar inte annat, hon blir så arg.. :D

Em sa...

Hahahaha! Ojdå! Jag trodde det var Gun... Men okej, jag stödjer också förslaget precis som Gudrun!

Yvonne L sa...

Em: Hahaha! Det är bra att du också stödjer förslaget även om det nu inte var Gun utan Gudrun som skrivit först. Vem vet, Gudrun kanske blir arg hon också! :D

Synnøve. sa...

Det förslaget är klubbat och klart....
Men tror du han som styr vädret är med på det?
Kramen.

Yvonne L sa...

Synnøve: Nja, det verkar inte riktigt så. :D