2010-02-01

Inte för att jag tror...

... att min systerson Martin som fyller 8 år om några dagar läser min blogg eller ens vet att den finns, men jag tänker inte skriva här vad jag köpt till honom i födelsedagspresent. Men jag kan säga så mycket som att en sak köpte jag i en affär, och de andra sakerna köpte jag i en annan affär. Jag kan också tala om att jag blev tipsad av en till Martin närstående person - mycket närstående faktiskt - gällande ett inköp. Det andra jag köpte har jag hittat på alldeles själv. Nu undrar jag bara när kalaset är och om jag får tårta.

2 kommentarer:

Gun sa...

Ja, när får man tårta, det undrar jag också! Prinsesstårta helst. Det var längesedan.

Yvonne L sa...

Gun: Martin ääälskar Prinsesstårta så det är inte helt omöjligt att det blir sån tårta. Jag kan äta en bit åt dig också på hans kalas.