2010-02-26

Higgins - The Movie

Häromdagen följde en fd jobbarkompis med Higgins och mig på eftermiddagspromenaden för att få tillfälle att testa sin nya kamera på den fyrfota stjärnan. Idag får då världen uppleva premiären av den banbrytande filmen "Higgins".
Higgins tar ingen som helst regi utan improviserar vartefter han blir filmad, men det verkar emellanåt som han stilar lite extra bara för att kameran är riktad mot honom. Det enda gaget han krävde var levergodis. När hörde ni senast Brad Pitt eller Johnny Depp begära det?

10 kommentarer:

Anonym sa...

5 hundtassar från Fidella!
Kan han skriva autografer undrar hon....

Yvonne L sa...

Renathe: Jag ska fråga när stjärnan vaknar, han ligger och sover just nu... :D

Gun sa...

Det gjorde han bra, han är en naturlig skönhet dessutom!:)

Yvonne L sa...

Gun: Visst var han duktig i sin första riktiga produktion! ;0)

mille sa...

Han är ju som värsta mullvaden, kör ner noser i snön och bara mörsar fram :)))
Härligt!!

Fick skriva prutta som verifieringskod, det var ju kul men tanke mig min kiss o bajs humor :)

Yvonne L sa...

Mille: Ja, han är som en liten mullvad! :D
Hahaha! De där verifieringarna blir emellanåt hur galna som helst!

Synnøve. sa...

Blir 5 kringlor på svansen det.
Kul med en ny stjärna på kändishimlen.
Kramen.

Yvonne L sa...

Synnøve: Nu börjar Higgins snar bli mallig av allt beröm! ;0)

Husan sa...

Jösses. Vilken stjärna du har.
Gillar det där sista, när han skakar loss ordentligt.

Hälsa honom från mig.

Yvonne L sa...

Husan: Visst var det ett bra avslut på filmen!