2010-03-29

Tre dagar i rad

Japp, tre dagar i rad får man titta på "CSI" Det är en trilogi som börjar ikväll klockan 21 och sen får man titta imorgon och på onsdag också! Som stor CSI-fan är jag naturligtvis överlycklig att få se tre nya avsnitt tre dagar på raken. Det börjar med "CSI Miami" ikväll med ett fall som visar sig ha kopplingar till "CSI NY" som visas imorgon och det hela avslutas i Las Vegas på onsdag.

Nu måste jag se till att förbereda mig så att jag är klar med allt tills det är dags att bänka sig i soffan.
  • Higgins ska få sin kvällspromenad
  • Jag ska duscha
  • Jag ska ha maten klar tills programmet börjar
  • Jag ska programmera videon att spela in lite saker från andra kanaler
Just ja, jag ska ju titta på "Arn" på TV4 klockan 20! Då är det bäst att jag lägger på ett kol nu så jag inte saboterar min planering.

Inga kommentarer: