2010-03-25

Nä, jag åt inga våfflor idag

Idag har det ju varit våffeldagen hela dagen, men jag har inte ätit några våfflor. Först hade jag inte så stor koll på att det var nämnda dag idag, och när jag kom på det så spelade det inte så stor roll eftersom jag inte har något våffeljärn. Jag hade ett förut, men jag har nyss kasserat det eftersom sladden såg livsfarlig ut, och dessutom har jag för mig att trots att det var ett med teflon så fastnade det alltid. Ikväll har jag varit på fotofika, men där fanns heller inga våfflor så när jag kom hem åt jag en äggmacka framför tv:n. Undrar om man kan ha våfflor tillgodo?

7 kommentarer:

Hörni sa...

Det är säkert okej att ha det till godo. Du kanske kan äta dubblet så många nästa år istället.

Yvonne L sa...

Gun: Måste jag vänta ända till nästa år??! :D

Mille sa...

Finns det något godare än äggmackor m mycket majonäs!! :)

Anonym sa...

Jag har inte heller något våffeljärn och på twitter så twittrade var och varannan människa att dom åt våfflor så jag var sugen hela dagen :(

Yvonne L sa...

Mille: Det är jättegott! Fast jag hade ingen majonnäs utan tog Kalles kaviar istället. :D

Renathe: Kanske tur att jag inte twittrar! Men tänk så många våfflor såna som du och jag måste ha tillgodo! ;0)

Jenny sa...

Här blev det våfflor, men bara för att vi hade mix stod i skåpet.

Yvonne L sa...

Jenny: Lyckliga er! :0)