2010-03-11

Sms

Att få sms brukar ju oftast vara roligt - utom när det är Folktandvården som påminner om att man ska komma till dem. Fast nu väntar jag på tre speciella sms och då är det inte lika roligt att få ett från en kompis som talar om att solen skiner och hon sitter ute och fikar. Dels för att det är mulet här, men också för att jag alltså väntar på följande:

  1. Ett sms som talar om att mitt bredband är åtgärdat
  2. Ett sms som talar om att jag har ett bokpaket från Adlibris att hämta på mitt uthämtningsställe
  3. Ett sms som talar om att den restnoterade boken som inte kom med i första utskicket från Adlibris har anlänt till mitt utlämningsställe i ett eget paket. 

2 kommentarer:

Gun sa...

Hoppas du får dina sms snart. Själv fick jag ett från Adlibris häromdagen.

Sv: Tack snälla! Det är en dröm jag har, att kunna försörja mig på att illustrera, men det är svårt att få såna jobb.

Yvonne L sa...

Gun: Jag väntar fortfarande på mina paket från Adlibris, men de är ju värda att vänta på!

Håll fast vid drömmen, och vem vet, plötsligt kanske det bara börjar rulla på! Att såna jobb är svåra att få förstår jag, det gäller väl att man är på rätt plats vid rätt tillfälle. Går det inte att skicka arbetsprover någonstans?