2010-03-08

Grunge (67 av 365)

Tja, inte vet jag om den här bilden kan räknas som grunge, men nu bestämmer jag att det får vara så eftersom jag annars inte har en aning om hur jag ska få till det temat. Bilden är helt oavsiktlig, jag skulle precis till att fota något annat när jag upptäckte att snögalningen Higgins hade kastat sig sidledes in i en stor snödriva och var farligt nära en stor nerkissad del av drivan. Han vet att man inte ska rulla sig i gul snö! Hittade bilden när jag laddat över allt till datorn och då var den liggande, så först såg jag inte vad det var, trodde kameran gått sönder!

Andras tolkningar av alla teman i 365 under 2010 hittar du här.

2 kommentarer:

Synnøve. sa...

En kul bild när man vet historian.
kramen.

Yvonne L sa...

Synnøve: Jag tänkte först kasta den direkt men så kom jag på att den nog skulle gå att använda till utmaningen jag är med i.