2009-10-31

Idag var det segt

Ojoj vilken seg dag det har varit idag, jag har verkligen inte gjort någonting förutom läst och gått med Higgins. Jag var ju på kalas igår hos min syster, och det var väldigt trevligt. När jag laddade över bilderna från kamerans minneskort såg jag att de sista var tagna efter 3 inatt/imorse. Nu är jag inte helt säker på om tiden i kameran är rätt inställd, men jag tror det. Det var heller inget stort kalas, förutom då födelsedagsbarnet själv och hennes man var det jag och mina föräldrar och naturligtvis Higgins som var där. 

När vi ätit så kom det hem ett benrangel också. Benranglet hade varit på halloweenparty men såg ändå fram emot att äta födelsedagstårta.

Higgins har varit lika trött som jag idag så han har inte haft något emot att ligga i soffhörnet eller i sängen och bara slappa. Ska väl ta en tur med honom igen strax så att vi får den tidiga kvällspromenaden avklarad också. Sen visar det sig om han överhuvud taget vill gå ut ens för en snabbkissning innan läggdags.

4 kommentarer:

Gun sa...

Vad roligt att ni firar så länge. När vår släkt firar åker alla hem vid sjutiden. Så himla tråkiga!

Uttan sa...

Kul med ett riktigt kalas.
När det blir så sent då trivs alla.

Hit kom ingen med Bus eller Godis i år.
Barnen som bor på gatan gick bara till sina kompisar.
Benranglet Du träffade var ju söt ;)

Trevlig Söndag!
Kram!

Jenny sa...

Det är inte en alltför uppiggande helg. ;) Sött benrangel, annars kan jag inte tänka mig att möta benrangel nattetid. Helst inte.

Yvonne L sa...

Gun: Det blev en ovanligt sen firning den här gången, men kul var det!

Uttan: Alla trivdes och hade det bra! Några bus eller godis har jag inte haft hemma heller, och det enda benranglet jag träffat var det där söta! :0)

Jenny: Det var ju en himla tur att hon fyllde i fredags! Annars hade det blivit jobbigt. Benrangel vill man ju inte gärna möta, men det vi träffade var ett sött och trevligt benrangel, och så tyckte han om tårta!