2009-10-01

Jaha, sånt utslag!

Nu blev det sådär konstigt igen när jag läste. Innan jag läst färdigt hade jag hunnit börja fundera på hur någons eksem skulle kunna få en hel stadsbuss att stanna. Hade medpassagerare pekat finger och trott det var någon sorts böldpest? Tvingades alla att stanna på bussen tills det kom några skyddsklädda experter för att se om det eventuellt var ett utbrott av något sorts oidentifierat luftburet virus? Ungefär som i filmen "Outbreak" med Dustin Hoffman alltså.

Det var först när jag läst alla bokstäver i blänkaren som ska locka en att läsa hela artikeln. Det var inte utslag som i eksem, utan utslag som att visa något på en mätare.

3 kommentarer:

FlyOnAWall sa...

Hahaha! Jag förstår att du blev fundersam!

mille sa...

Hoppsan, det tål att tänkas på när man kör bil.
Absolut inte nalla på handspriten!!!

Yvonne L sa...

Mille: Nä, ingen handsprit när man ska ut och köra!