2009-10-30

Grattis Camilla!!

Inte för att jag vet om min syster läser min blogg, men det spelar ju egentligen ingen roll. Oavsett om hon läser den eller inte så fyller hon år idag.
Så om du läser min blogg Camilla, här kommer ett ...
STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!


För att Camilla inte ska känna sig utpekad kastar jag upp en bild där vi är med bägge två. Den är alltså inte helt nytagen utan från sommaren 1970. Det är min syster som sitter i vagnen med mössan käckt på sned. Hon brukade göra så, dra mössan så att hon fick en annan stil. Stiländringen har hon fortsatt med genom åren, fast istället för att vrida en blommig mössa i olika vinklar har hon ändrat frisyrer.

Just ja, en annan sak som jag inte är helt säker på är hur Camilla ställer sig till är det här med hur gammal hon är. Tänk om hon håller stenhårt på att man inte ska fråga en kvinna om hennes ålder?! Ifall att det nu är så ska jag inte tala om hur mycket hon fyller. Men själv har jag inga problem med att prata ålder, så jag kan tala om att i somras när jag fyllde år blev jag 44 år. Camilla är fyra år yngre. Grattis!!

3 kommentarer:

Jenny sa...

Jämn och fin födelsedag, du får la hälsa och gratulera ;) Finfin bild på er också. :)

Gun sa...

Grattis till Camilla på 40-årsdagen ssäger jag då. Gud vad söta ni är på bilden, det är så mysigt med gamla bilder.

Yvonne L sa...

Jenny: Visst är det jämnt och fint! Och tänk så förvånad hon kommer att bli när jag hälsar från för henne totalt främmande människor! ;0)

Gun: Visst är det roligt med gamla bilder!