2009-10-05

Alienhunden

Igår bytte jag lakan i sängen. Higgins var inte riktigt helt nöjd med mitt sätt att bädda, så i ett obevakat ögonblick igår kväll gick han in för att fixa lite.

När han hörde att jag kom la han sig ner och försökte se oskyldig ut, men de spretande håret på huvudet visar tydligt att han ägnat sig åt huvudstående och hela kroppsspråket visar att han nog höll på med något han vet att han kanske inte borde. Lägg därtill utomjordlingsögonen han fick på grund av blixten.


Utan blixt ser han möjligen lite mer oskyldig ut, men man ska inte gå på sånt. Han övertygar inte riktigt i rollen "jag har inte gjort något annat än hoppat upp och ramlat ihop precis här".



Sen har ju Madonna absolut ingenting med min renbäddade säng att göra. Men det var en intressant rubriksättning de hade på Expressen idag.

2 kommentarer:

Gun sa...

Han är jättesöt och heeelt oskyldig! Det är jag säker på:)

Yvonne L sa...

Gun: Visst är det konstigt att jag begåvats med världens lydigaste och snällaste hund som aldrig gör något dumt alls. Då är det ju hemskt elakt av mig som matte att hänga ut honom så här och påstå något annat! ;0)