2010-06-23

Svårare att riva ner

Jag skrev ju tidigare om att affischerna om Kents spelning i Parken Zoo i sommar hela tiden revs ner.

Där ersätts affischerna hela tiden av nya, men här är en plats där reklamen nog får sitta. Längs med hela vägen in från Årby på bägge sidor av infartsleden sitter såna här flaggor uppsatta. Förra året satt det likande flaggor här, fast de handlade om Eskilstunas 350-årsjubileum. 

Kanske sitter det Kentflaggor även på vägen in från Skogstorpshållet och in mot stan, för där satt det flaggor om jubileet förra året. Men jag tänker ändå inte gå på konserten hur mycket reklam som än görs, det är ju bättre att folk som gillar gruppen får biljetter!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kent är ett band jag har svårt för måste jag medge.

Yvonne L sa...

frunatmaken: Jag med!