2010-06-22

Hmm, bild tio i bloggen

Ok, jag fick en utmaning från Wannabe om att återpublicera den tionde bilden jag la in i min blogg. Här kommer den...

Det var ju en inte så fin bild, men Higgins är med i alla fall och det ser ut som det brinner. Bilden är tagen hemma hos min syster med familj julafton 2008 och jag hade råkat komma åt någon inställning på kameran som gav det här resultatet. Inställningen plus att nästan enda ljuskällan i övrigt var stearinljus. Ska sägas att i början så la jag inte in så många bilder i bloggen, utan då koncentrerade jag mina bilder till bilddagboken på min hemsida. Jag lägger fortfarande upp bilder där på hemsidan, men jag ligger alltid långt efter eftersom det är så roligt att blogga!

Man ska visst skicka vidare utmaningen också, men jag gör som så att ni som inte vet vad ni ska blogga om eller ni som gillar såna här utmaningar får ta utmaningen med er och nypublicera den tionde bloggbilden ni la in. Tala om för mig så kommer jag och tittar! :D

6 kommentarer:

egoinasmamma.nu sa...

Nu blev jag lite nyfiken på vad min tionde bild var.. Hahaha, jag måste kolla det.
Sv: Javisst är valpen gullig, det är en shih tzu och konstigt nog sa jag att jag gärna kan passa den. :D

Yvonne L sa...

Em: Jag blev också nyfiken, därför antog jag utmaningen!
Så du menar att du frivilligt erbjöd dig att vara hundpassare??!! :D

Wannabe sa...

Vad söt :-D har han halsband och hatt? haha :-D

Yvonne L sa...

Wannabe: Halsband kan nog stämma, men hatten måste vara en synvilla! :D

Wannabe sa...

ja, det var en synvilla, egentligen såg det bara ut som en tiara :-)

Yvonne L sa...

Wannabe: Haha, jag tror inte det skulle gå att få på Higgins en tiara! :D Men det skulle se väääldigt roligt ut!