2010-06-25

Säkert??


Sen i vintras har de här arbetsbarackerna stått vid den här fastigheten eftersom den håller på att byggas om till bostäder.
Den där dörren ser ju lite malplacerad ut...


... och jag kan inte låta bli att undra om den saknar handtag från insidan också! Eller är det ett sätt den arbetsgivaren har att bli av med gamla jobbare så att de kan skaffa nya? En sorts ättestupa kanske...

Nu ska jag gå över till mina föräldrar och lämna Higgins med pappa och så ska mamma och jag bege oss ut på en cykeltur. Trevlig midsommar så länge!

6 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

....det är ju så man kan tro att när man kliver in, såvitt man kommer in, så är det en fallucka där och sviiiissssch ner i djupet.
Undras om vi sett för många krimmisar....?

Jag ber att få tillönska dig och Higgins en riktigt Glad Midsommar,
kramar
Agneta

Ingrid sa...

Glad midsommar önskar jag dig och Higgins!!

~Livet i byn

Wildhearts sa...

Jag kan riktigt se det framför mig. Chefen som säger -Du kan ta den röda dörren ut ;-)

Hoppas att ni får en riktigt, riktigt trevlig midsommar! Själv så har jag hundjouren hemma :)

Yvonne L sa...

Snäckskalsdalen: Det kanske är tur att vi inte måste gå in där! :D Hoppas ni också har en riktigt härlig midsommar!

Livet i byn: Tack, hoppas ni hade en fin dag!

Wildhearts: Röda dörren måste vara värsta skräcken hos den byggfirman! :D
Någon måste ju ha hundjour också... ;0)

Anonym sa...

Så kan det förstås vara. De klagas ju så dant över LAS, kanske är detta arbetsgivarens lösning.

Yvonne L sa...

frunatmaken: Så måste det naturligtvis vara!