2010-06-14

Till salu?


Ibland har jag inlägg om tappade skor, men nu är jag visst lite inne på fordon. Igår var det en troligtvis stulen moped och idag är det cyklar. Nu är ju inte fordonsserien direkt planerad, jag råkade bara passera med kameran på morgonpromenaden.
Först har vi då den här herrcykeln som visserligen sett sina bästa dagar, men kanske går det att fixa till den. Troligtvis har den legat X antal månader under vattnet i slussen precis bredvid.

När vi kommit över klaffbron stod den här damcykeln lutad mot en lyktstolpe, och även den verkar ha tillbringat X antal månader under vattenytan i slussen. Men den verkar trots det vara i lite bättre kondition jämfört med herrcykeln vilket borde innebära mindre jobb om man ska få den i körbart skick. Vill man köpa någon av cyklarna får man väl vända sig till den som har hand om det. Vem det kan vara har jag ingen aaaaning om, jag bara tog bilder på dem när jag gick förbi.

Inga kommentarer: