2009-11-29

Sjunde mappen sjunde bilden

Jag lyckades bli utmanad av Jenny att gå in i mappen "Mina bilder" och sen gå in i den fjärde eller sjunde mappen. I den mapp jag valde att gå in skulle jag välja den fjärde eller sjunde bilden som jag sen ska publicera och berätta lite om.

Jag gick in i den sjunde mappen och valde den sjunde bilden som ser ut så här:

Bilden är från den 14 oktober 2006 och visar träbron över till Strömsholmen här i Eskilstuna. Mappen som bilden finns i tankade jag över till datorn den 29 oktober 2006, det var precis i den vevan som jag bytte dator så den här bilden finns ordentligt sparad. Dels på cd där jag brände ner allt som fanns i gamla datorn, sen finns den alltså kvar på den här datorn jag sitter vid nu plus att alla bildmappar som finns på den här datorn finns övertankade till extern hårddisk och cd-skivor.

Jag utmanar ingen speciell, utan vem som helst som känner för det tycker jag ska kolla vad ni har i era bildmappar!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Aha, har nog aldrig gått ut till strömsholmen, mest för att man mest är bilburen därborta, och sällan traskar runt i stan. Nån gång ska det väl bli av... :)

Yvonne L sa...

Jenny: Ni får ta en fotopromenad inne i stan någon gång när ni är här. Jag traskar ju runt året om, men finast är det förstås under sommarhalvåret!