2009-11-05

Elak, jag? Nä, det var Hasse och Tage som började!

Tog en liten runda bland bloggar jag brukar läsa, och när jag då hamnade hos Egoinas mamma visade det sig att hon hade ett erbjudande jag inte kunde motstå. Hon bad om elaka kommentarer. Anonyma såna underskrivna med namn och webadress! Nu var det ju inte så enkelt som jag trodde eftersom jag är en väldigt snäll människa så jag fick ta hjälp. Närmare bestämt av Hasse och Tage. Nu orkade jag inte skriva ner hela texten i kommentaren, så därför bjuder jag på den fantastiska musikvideon här:



Tänka sig att de redan 1968 insåg att Norge måste protesteras mot!

4 kommentarer:

Gun sa...

Hahahaha! Vad skönt att du fick anledning att visa den här filmen och spy ur dig lite elakheter på Em:s blogg. Det var jobbigt att vara elak mot henne som är så go, men måste man så måste man...

Yvonne L sa...

Gun: Filmen är rolig, men det är svårt att vara elak mot någon som inte förtjänat det! Men ibland måste man ju offra sig.

Egoinas mamma sa...

Hahaha! Jag har haft så otroligt roligt med att läsa kommentarerna i dag! Tack, snälla du! (Det låter kanske konstigt att jag säger så, men jag har ju bett om det! :D)

Yvonne L sa...

Egoinas mamma: Det är inte ofta man blir tackad för att man är elak! (Och jag var ju inte så hemsk ändå...) :D Men huvudsaken var ju att du hade roligt, och du bad ju om det!