2009-11-21

Show Me Yours And I'll Show You Mine - Blå

Jag har sett den här utmaningen flera gånger men aldrig tidigare varit med. Nu skulle det ju ha varit redan igår, men jag fick inte se det förrän nu så då är jag med idag istället. Vilka fler som är med ser ni här.


Som WTFDC skriver i förklaringen till temat så är blått en färg som verkar försvinna i november som tycks vara en månad fylld med grått. Men idag sken solen, och vi hade blå himmel!! Rothoffsparken i Eskilstuna för er som undrar.

15 kommentarer:

christina sa...

Ja, visst blir man glad när solen dyker upp!!

sinneskatten sa...

Även här har solen visat sig, det har vi inte varit bortskämda med den senaste tiden.

Gun sa...

Det verkar som solen tittat fram över hela vårt land idag:)

anemonen sa...

Det här var en helt underbar bild. Den gillar jag verkligen. Nu blir jag nyfiken på din blogg. Den kommer jag att titta mer på.

Yvonne L sa...

Christina: Det blir man verkligen!

Sinneskatten: Visst är det skönt när man får se att solen faktiskt finns kvar fortfarande!

Gun: Hoppas den kommer tillbaka imorgon!

@nemonen: Tack! Det är bara att titta vidare! :0)

elena cn sa...

Du är inte sen med ditt bidrag. Utmaningen gäller hela veckan:)
I Eskilstuna har vi familj! Men Rothoffsparken har vi inte besökt...det ska jag föreslå nästa gång vi åker dit. Jag tog en 3 timmar lång promenad i höstsolen idag!!

Yvonne L sa...

elena: Men så bra! Jag har visst inte läst på så noga! ;0) Rothoffsparken är fin, den är ju inte så stor och naturligtvis finast på sommarhalvåret!

kaxi sa...

Faktiskt blå himmel här också. Man blir så barnsligt glad!

Yvonne L sa...

kaxi: Det är helt otroligt så lite färg kan få en så glad!

Mona sa...

Härligt! Aldrig är väl en blå himmel så efterlängtad som när det är grått ute. Man känner hur hela kroppen lever upp.

cat sa...

Visst var det underbart att få se blå himmel en liten stund i alla fall:)

whatthefuckdotcom sa...

Riktigt härligt! Det är inte ofta man ser blå himmel i November men vädret fick visst nån knäpp igår :)

(och som elenacn sa - hela veckan :) Ingen brådska :) Välkommen)

Yvonne L sa...

Mona: Men idag är det tillbaka i det grå igen. :(

cat: Det är skönt att se att det fortfarande finns blått kvar, man börjar ju undra! ;0)

wtfdc: Vädret kom visst på att det gjorde fel, nu är allt grått igen.

Nu vet jag till nästa gång att jag har en hel vecka på mig! :0)

Nina sa...

Fin bild med ett snyggt djup i!

Yvonne L sa...

Nina: Tack!