2010-01-13

Med toaborsten på köksbordet

Efter mitt besök på ÖB behöver jag inte leva i smuts och världen fortsätter att fungera.

  •  Dushcremen är i princip slut Lux Glowing Touch inköpt
  • Tvättmedel på upphällningen Via tvättpulver inköpt
  • Sköljmedel räcker eventuellt i fem tvättar till Softlan flower power limited edition 1 liter inköpt
  • Såpan är slut Grumme grönsåpa inköpt
  • Toaborsten har sett bättre dagar Ny toaborste inköpt (för endast 10 kronor) 
Higgins blev glad att se att världen kommer att fortsätta fungera, jag hade ju köpt mer levergodis åt honom! Sen köpte jag några ramar också eftersom mitt bildprojekt från i höstas inte är helt klart. Jag köpte fyra tavellister till i en kortare variant som jag vill få upp på ett likande sätt, men än har inget hänt. Jag har nämligen inte fixat ramar till allt än. Sen måste jag nog förstora lite fler bilder också. Men det får bli en annan dag. Nu ska jag gå och ställa in toaborsten bredvid toalettstolen istället för att ha den på köksbordet.

Inga kommentarer: