2010-01-21

Show me yours.... Talande tystnad/stillhet

Veckans tema hos whatthefuckdotcom var lite besvärligt tyckte jag först. Men när jag tänkte på stillhet kom jag på att det kan man känna när man stirrar in i ett sterainljus. Här porträtterat av ett doftljus jag fick i julklappen från min kompis Heike i Tyskland. Först var jag lite osäker på om det verkligen var meningen att man skulle sätta ljusen i glaset som var med i paketet så för säkerhets skull frågade jag. Självklart var det ett glas specialgjort för såna här ljus som när de brinner blir helt flytande.

Fler bilder på samma tema hittar du bland länkarna hos wtfdc.

4 kommentarer:

Gun sa...

Vilket fint ljus det var.

Yvonne L sa...

Gun: Visst är det.

whatthefuckdotcom sa...

Rofyllt och vackert :) Precis vad jag behövde nu. Nattnatt på dig! :)

Yvonne L sa...

whatthefuckdotcom: Brinnande stearinljus har ofta en väldigt lugnande effekt! :0)