2010-01-31

Det är något som inte stämmer

Jag bestämde ju när jag blev färdig med mitt julklappspussel att jag är väldigt bra på att lägga pussel, och nu har jag lånat ett av mina föräldrar. Det är också ett sånt där man får klura ut bilden själv genom att låtsas att man sitter mitt i bilden som är på lådan. Som förra gången började jag med kanterna, men det är något som inte stämmer! De där bitarna längst upp i bild passar inte riktigt ihop, så det måste vara fel någonstans. Än har jag inte kommit på vart felet är, men när jag pusslat ett tag tills det blev för mörkt efter att jag tagit den här bilden så har jag fått ihop lite mer, bland annat uppe i högra hörnet. Jag har ju sett det här pusslet i färdigt skick också uppe hos mina föräldrar, men det är över ett år sedan så det kommer jag ju inte ihåg nu. Har i alla fall redan upptäckt att det här nog inte går att pussla så mycket i för dåligt ljus, så jag tror inte det kommer att gå lika snabbt för mig att få det här färdigt.

Inga kommentarer: