2010-04-10

Yvonne är...

  • "Yvonne är ett kvinnonamn med franskt ursprung" - Just det, det är därför jag tycker det är så gott med fransk nougat.
  • "Yvonne är ett svenskt popband från Eskilstuna" - Nog är jag från Eskilstuna, men popband vet jag inte var de fått ifrån.
  • "Yvonne är nöjd med sina studenters resultat" - Ehhhhh, vilka studenter??
  • "Yvonne är olämplig" - Absolut, i alla fall som hjärnkirurg.
  • "Yvonne är sångpedagog" - Det har jag inte skrivit upp i min cv.
  • "Yvonne är känd för sitt långa engagemang för människors hälsa och välmående" - Just det, ät mer chokladkakor och smörgåstårta brukar vara mina råd.
  • "Yvonne är 47 år" - Men hallå!!?? Jag har faktiskt inte fyllt 45 än!
  • "Yvonne är cool!" - Det vet jag väl.
(Ja, jag tyckte det var roligt att Googla "Yvonne är".)

2 kommentarer:

Jenny sa...

sånt där är alltid kul ja :) Smörgåstårtor och choklad är förresten nödvändig, ja livsnödvändig kost. :D

Yvonne L sa...

Jenny: Man har inte roligare än man gör sig! :D Både smörgåstårta och choklad ingår i kostcirkeln, så det så!