2010-04-02

Från gårdagens tidiga kvällspromenad


Det var en massa saker ivägen så jag kunde inte få något fint foto på den vackra solnedgången, och när jag kom fram så att det inte var så många hus och annat som skymde hade solen redan försvunnit. Men visst syns det lite i alla fall därborta bakom hustaken?
Ikväll när Higgins och jag går ut ska jag försöka hitta en hög stege att släpa med mig ifall det ser lika vackert ut då. Higgins kan hålla i stegen under tiden jag klättrar upp och fotar.

2 kommentarer:

whatthefuckdotcom sa...

Nog syns den lite... och DU... det blev oavgjort mellan dig och Johanna. En Omröstning är igång! :)
http://wtfdcom.blogspot.com/2010/04/nu-blev-det-konstigt.html

Yvonne L sa...

wtfdc: Men vad konstigt, oavgjort! Då är det med andra ord oliiiiidligt spännande. Eller nåt sånt. :0)