2010-04-18

Ett ganska stelt gäng

Häromkvällen var jag iväg på en grej, och då träffade jag bland annat ett gäng som var ganska så stelt.

Några verkade nylobotomerade med stora hål i huvudet ...
... och många av dem saknade armar.
En del var helt skalliga, och andra hade hår. Han till vänster verkade även ha gjort ett näsjobb.
Den här killen hade lagt ner mycket jobb på sin frisyr.
Någon sa att den här killen påminde om någon gammal tysk porrstjärna, om det stämmer har jag ingen aning.

Det fanns även några aliens på stället där jag var. De var inte riktigt lika stela som resten av gänget utan hade en lite mjukare framtoning trots att de saknade både ögon, näsa och mun. Undrar om hon kände sig naken och exposed.

Tänk på att om man klickar på bilderna blir de lite större!

5 kommentarer:

Jenny sa...

Var 17 sprang du på dessa stelbentingar? :D Lite läskiga tycker jag. :)

Synnøve. sa...

Vilket skräckkabinett fann du där på?
Är det en filial till Madame Tussaseds...
(hur sjutton stavas det?)

Kramen Synnöve.

Yvonne L sa...

Jenny: Haha,det gäller att vara på rätt plats vid rätt tidpunkt! ;0) Det hade varit läskigt om det blivit strömavbrott, för det var kroppsdelar överallt! :D

Synnøve: Nä, ingen filial till Madame Tussauds, bara en museivind!

Wannabe sa...

hahaha du är så rolig! och vilka kula snubbar att fotografera :-)

Yvonne L sa...

Wannabe: Man har inte roligare än man gör sig! :D