2010-04-19

Dumma hockey!

På måndagskvällar klockan 21 ska man faktiskt titta på "CSI". Idag gick inte det för det var någon ointressant hockeymatch de tydligen var tvugna att visa. Skit också. Istället tittade Higgins och jag på "Hollywoodfruar" som jag annars brukar spela in när jag är upptagen av att titta på "CSI". Det var ju rätt ok det också, men det blev ingen riktig måndag.

Bilden i det här inlägget har absolut ingenting med det jag skrivit att göra, men strunt samma, jag tycker det är en fin dekoration. Tänk så fint man kan göra med lite mossa och några tussilago.

4 kommentarer:

Jenny sa...

Slötittade på Spårlöst på fyran istället.. men du har rätt- måndagkvällar SKA det vara CSI! :)

Thidan sa...

Typiskt hockey. Finns tusen sportkanaler ändå ska de förstöra ens program

Bibbi sa...

Visst blev man sur:( Varför måsta sända hockyn just på kanal 5? Vi har ju 20 sportkanaler... Nog för att jag gillar hockey men inte Djurgården-HV;P Själv blev det koll på sånt jag tidigare missat och spelat in på hårddisken. Men inte blev det måndag inte.... Kanske därför jag har onsdag/torsdag i dag...Inte kul att bli påmind om att det är tisdag...
Läckert blom arrangemang:)

Yvonne L sa...

Jenny: Det var kvalificerat sabotage av min måndagskväll!

Thidan: Jättetypiskt!

Bibbi: Just det, hockey på femman är jättelarvigt. Och visst blir det fel när det är fel program på tv!?