2009-12-25

Paketexempel

Min syster och svåger fick ett specialpaket ifrån mig, det ni ser på bilden nedanför. Det roliga var just när jag tog bilden på paketet så upptäckte jag att den nya kameran inte tänker riktigt som mig. Den satte igång med ansiktsigenkänning.


Som ni ser är det en sak som inte gick ner i det stora paketet...


...men egentligen skulle det legat inuti kartongen tillsammans med resten av de små paketen. Allt var hyfsat väl genomtänkt av mig, för alla småpaket hade med en speciell sak att göra. Det är så att hela hösten har det varit hantverkare hemma hos min syster och svåger, och hittills har det resulterat i ett helt nytt kök, och när allt är färdigt så kommer de att ha ett nytt badrum också. Har man ett helt nytt kök måste man ju ha nya köksgrejer! Det smala paketet ovanpå paketet innehöll en förpackning folie, och sen var det lite olika saker med köksanknytning i övriga små paket. Det var disktrasor, kökshandduk, ballongvisp, slickepott, frystejp, svartpeppar, kikärtor, slaskrensare, slickepott och en del annat smått och gott som jag inte ens kommer ihåg. Men de lär få användning för grejerna i alla fall!

Inga kommentarer: