2009-12-17

Bakvända kalendern - 8

Men jag höll nästan på att glömma dagens bakvända kalender! Det är den 17 december och jag har fortfarande inte skickat iväg mina julkort, det är omkring minus 8 grader ute och snö.

Idag är det 8 olika djur kvar till julafton.

Efter lite inventering på mina hyllor hittade jag lite olika djur som alltså döljer sig bakom den bakvända kalenderns lucka idag. Det finns alltså inte bara ett riktigt djur härhemma - den där Higgins som är med titt som tätt här i bloggen - utan ett helt menageri av olika prydnadsdjur. Här är alltså några av dem som jag till och med var tvungen att damma innan de blev fotade. Men eftersom det inte är roligt att damma slipper ni det, istället kan ni försöka bygga en snölykta. Eller så tar ni er en titt på hur nedräkningen sett ut hittills.

Inga kommentarer: