2009-12-06

Byggbilder

Dags för ett par bilder från byggandet vid gamla konstmuseet. Sen sist när jag hade bilder på det här så har de kommit ytterligare en våning. Kommer inte riktigt ihåg hur högt de sagt att huset ska bli, så det får väl bli en överraskning.

På andra sidan av det före detta konstmuseet så har det inte hänt något på länge, de gjöt en grund för flera veckor sedan, sen har det stått stilla. Men, kanske är det så att grunden var tvungen att sätta sig eller något sånt.

Det hade nämligen börjat hända lite saker där nu, inte för att det syns speciellt bra på den här bilden, men det syns lite mer om man klickar upp den i större storlek. Annars får ni tro mig på mitt ord!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Det var kul att ramla över din blogg med bilder från bygget vid gamla konstmuséet. Har en nära anhörig jag inte träffar så ofta som planerar att flytta dit så det skulle vara kul att följa bygget :-) Hoppas att du fortsätter!

Yvonne L sa...

Anonym: Så roligt att du trillade in här och så passande att jag hade byggbilder som intresserade dig. Tror faktiskt jag har några bilder till som jag inte lagt ut, men det kanske är bäst att jag gör det.
Välkommen tillbaka!