2009-12-02

En biverkning av vaccinationen?

Inte vet jag om det är en biverkning av vaccinationen mot den nya influensan som jag tog igår eller vad det är. Men kolla här:

Dagens första promenad, vi börjar närma oss slutet av den och går förbi Rothoffsparken och stället där jag fotar till Lisas utmaning. Då får jag till min förvåning se att även där sken solen idag!! Det var dessutom frost på marken?? Så såg det minsann inte ut när jag skulle lägga upp bildbevis för några dagar sedan. De två månader som utmaningen pågått har det varit mulet och grått och blött varenda gång jag varit dit för att ta en bild. Kanske hade det varit bättre om jag lurat i landstinget att jag hör till en riskgrupp. Då hade jag fått vaccinera mig tidigare och då hade det kanske varit soligt och fint väder hela november...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det måste väl nästan vara en biverkning! *fniss*
//TT

Lisa sa...

Så typiskt! Vi hade frost och sol i morse. Naturen såg så vacker ut, hade hellre haft ett sånt kort till fotoutmaningen i november.. Men men. Bara att hoppas på fler frostdagar så vi får vackra bilder till december ialla fall. :)

Yvonne L sa...

TT: Jag börjar bli mer och mer övertygad om det.

Lisa: Visst är det typiskt! Men vi får hålla tummarna till nästa gång det är dags att fota! :0)