2010-05-01

Show Me Yours ... Eld/Värme

Veckans tema hos whatthefuckdotcom är alltså Eld/värme, och jag misstänker att många var och tittade på Valborgsmässoeldar igår. Det gjorde inte jag, och jag har inte varit på någon sån sen i tonåren vad jag kan komma ihåg. Inte kan jag påminna mig att jag har några eldbilder i arkivet heller, så då fick jag göra som allas favorithollywoodfru Maria Montazami. Jag fick tänka lite snabbt! ;0)


Vad behöver man för att tända en eld om man vill få lite värme? Jo, något att tända med, och då kan man till exempel använda sig av en sån här!

Andra eldiga och värmande bilder hittar du länkar till hos wtfdc.

Andra bloggar om , , , , ,

7 kommentarer:

Bitten sa...

Smart tänkt à la Maria Montazami.

miss Snoopy sa...

Fyndigt bidrag! :) Klart man behöver något som sätter fart på elden...

Hörni sa...

Det var fyndigt av dig. Vi brukar inte heller titta på någon brasa. Inte sedan barnen var små har vi gjort det.

Rantamor sa...

Ja det hör ju till både eld och värme, så d va ett bra foto på temat.

Ha d gott.

Photo By Manka sa...

Det var påhittigt måste jag säga, himla snygg header också.

Ha en fortsatt bra kväll.

/Magnus

Marie-Louise sa...

A la Mara Montazami, tänka snabbt. =) Ja, jag tycker hon är en raring på sitt charmiga sätt. Men fint tänkt med tändaren.

Yvonne L sa...

Bitten: Ibland får man tänka till lite! :0)

Miss Snoopy: Det är inte ofta saker självantänds... ;0)

Gun: Alltid bra när man får använda hjärnan lite!

Rantamor: Ja, det hör ju liksom ihop.

Photo By Manka/Magnus: Man får ju lov att vara lite kreativ ibland!
Tack för headerberömmet!

Marie-Louise: Visst är hon charmig!