2010-05-02

Mmmm.....

Eftersom det var länge sen jag fick någon choklad hemskickad fick jag ju lov att köpa choklad själv när jag var och handlade senast. Hittade den här - som jag så vackert fotat med mobilkameran - mjölkchoklad med smak av passionsfrukt och chili. Jag tittade noga innan jag köpte den för att vara säker på att det inte var fylld choklad, det är jag nämligen inte så förtjust i. Men nu var det alltså smaksatt choklad, så då vågade jag mig på att köpa och jag tycker den är god. När jag sökte lite på nätet precis nyss så såg jag att flera andra testat den här chokladen och de flesta verkar inte ha tyckt om den. Men i min värld så är det en helt ok och god choklad.

9 kommentarer:

Synnøve. sa...

Vi befinner oss i samma värld tror jag. Vi köpte den för 14 dagar sen.
Sista biten ligger här på bordet.
När vi var över sist så köpte vi fyra kakor till. Så god den är.
Förstår inte de som inte gillade den..
Undrar om förra årets chocklad kommer tillbaka, den med jordgubbar?
Nu ska jag ta en fika. Så man tinar upp lite. 2 minusgrader här nu. Brr....
Ha en bra dag nu, du och Higgins.
Kramen.

Jenny sa...

Chili...? Isch. Nej jag gillar bara nöt- och mintfylld choklad. Möjligen med kolagegga.

Yvonne L sa...

Synnøve: Den med jordgubbar testade jag aldrig faktiskt. Men jag har en kaka ligger med polkagrissmak också! Den ska jag testa sen. Här har vi solsken och en del plusgrader.

Jenny: Men det smakar inte chili som när man har det i maten, man känner bara något litet "sting"!

Mille sa...

Jag håller nog med de andra... Jag som älskar passion, men näe.
Jag vill ha tillbaka Summer edition, den med jordgubbar ooo så god den var :))

egoinasmamma.nu sa...

Hahaha! Nu gjorde du mig sugen på¨choklad, så innan jag ens kommenterade hämtade jag en pytteliten bit mörk choklad jag har i skåpet. Så nu har jag åtminstone smaken av kakao i mun. :D

Ingrid sa...

All choklad är ju så god, jag håller mig ifrån den och vågar inte ens testa för då lär jag trilla dit...men jag tror på ditt ord att den är mumsig!!

~Livet i byn

Yvonne L sa...

Mille: Då äter jag väl upp all choklad själv då! :D

Em: Oj så jag ställer till det! ;0)

Livet i byn: Kul att någon tror mig på mitt ord! ;0)

Bibbi sa...

Jag gillade den;)
en inte ungarna i familjen:) Så jag köpte genast fler;P
Bakade även drömmar av den. Blev suveränt! Får verkligen sommarkänslor;)

Yvonne L sa...

Bibbi: Smart att köpa mer när inte barnen gillade den! Stoppade du alltså choklad i drömmarna? Hur då??