2010-05-07

Konstig (123 av 365)

Igår var jag och bytte från vinterdäck - odubbade så därför har jag inte haft någon brådska med att byta - till sommardäck. Det är en firma som ligger i närheten av stan fast ändå lite ute på landet som byter och förvarar mina däck. Sista biten dit är en liten slingrande grusväg med skog på ena sidan och åkermark på den andra sidan. Mitt i en kurva stod den här stolen, och det tycker jag var en konstig placering!


Om du undrar vilka det mer är som deltar i den här utmaningen "365 foton 2010" finns det länkar här.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Tja någon kanske har suttit där och väntat på något? Rallyövningar kanske med mellantider? :D

Yvonne L sa...

Jenny: Haha! Rallyövning passar inte riktigt in där, man har nästan precis lämnat ett villaområde där det är 30-gräns! :D