2010-05-16

Show Me Yours ... Djur

Dags för veckans Show Me Yours, och whatthefuckdotcom har denna vecka valt temat djur.
Jag hade ju kunnat gjort det väldigt enkelt för mig och bara kastat in en bild på mitt eget djur, den levergodis- och kextokige snart 10-årige engelske cocker spanieln Higgins.

 Jag är säkert inte annorlunda än alla andra djurägare. Jag har självklart oräknerliga bilder på min hund som jag ändå valde att ge en egen speciell plats i temat. Men sen grävde jag lite bland mina bilder i arkivet och hittade lite andra djur också.



 Mina bilder är som vanligt klickbara och blir då lite större, och vill ni se andra djur i utmaningen hälsar ni helt enkelt på hos wtfdc.

Andra bloggar om , , , , , , , ,

10 kommentarer:

Jenny sa...

Finaste Higgins... :)
Ja mulet och småregnigt har det varit här med idag. Fram tills för... tio minuter sedan. Nu strålar solen som aldrig förr, och då sitter man här och pöser, trött och mör eftersom man ändå varit ute och farit sedan 11-snåret för att fota och vandra och allt sånt där som man unnar sig på söndagar :)

Yvonne L sa...

Jenny: Klart snygglot själv måste vara med! :D Jag såg liiite sol tidigare idag, men nu är den borta igen. Men det gäller att passa på att vara ute och njuta av naturen när det går! Misstänker att ni har många bilder med er hem.

egoinasmamma.nu sa...

Jag diggar Higgins, så jag tittar gärna enbart på han. ;)

Yvonne L sa...

Em: Det får du, han gillar att vara beundrad! ;0)

Bia sa...

Jo då nu har jag bil. Hälsa Higgins att endera dagen dyker jag kanske upp. Med levergodis i bagaget... :)

Anonym sa...

Fina bilder allihop.Jag gillar leoparden som ser ut att vara på vakt.

Sjubarnsmamma sa...

Jättefina bilder. Djur är det bästa som finns.

Ha en fin kväll!

Yvonne L sa...

Bia: Higgins har aldrig fått ett helt bagage fullt med levergodis så då lär du bli populär! :D

Lairama: Jag har för mig att geoparden stod och kollade in gnun i hänget bredvid! :D

Smulan: Visst är det!

Mona sa...

Jag gillar bilden av Higgins. Kul o lite mystisk på samma gång. Fint collage!

Yvonne L sa...

Mona: Higgins är en mystisk hund!:D