2010-01-28

Show Me Yours ... Glädje/lycka


Den här bilden måste man nästan klicka på så den blir lite större misstänker jag. Show Me Yours-temat hos whatthefuckdotcom denna vecka - som jag blev påmind om idag eftersom mitt bananflugeminne slagit till i veckan - är glädje/lycka. När jag kom på att jag glömt bort att göra temat tidigare tänkte jag leta i mina bildmappar efter någon passande bild. Men först skulle Higgins och jag ut på eftermiddagspromenad vilket resulterade i total glädje och lycka för honom! Han älskar snö och att göra snöänglar, men snön som legat har inte varit så lämpad för det enligt Higgins standard. Den har helt enkelt inte varit bekväm nog att göra änglar i, men efter gårdagens och nattens snöande - som fortfarande håller på - är snön perfekt. Den är lätt, fluffig och.... alldeles underbar.

Länkar till övriga deltagares bilder hittar du som vanligt hos wtfdc.

6 kommentarer:

Em sa...

Vad underbart! SOM han myser!!

Yvonne L sa...

Em: Han hade otroligt roligt!

Wildhearts sa...

Helt underbart! Speciellt mycket uppskattar jag din bruksanvisning om de olika kroppsdelarna. Den behövdes! ;-)

Yvonne L sa...

Wildhearts: Visst var det tur att bruksanvisningen fanns! Annars hade du inte haft en aaaaaning om vad som var upp eller ner. :D

whatthefuckdotcom sa...

hahaah ja verkligen glädje och lycka och utan dina pilar hade jag aldrig sett vad som var upp och ner :)

Yvonne L sa...

wtfdc: Jag visste väl att pilarna var till nytta för någon! :D