2010-04-05

Jag vann!

Igår var jag och påskfirade och firade mammas födelsedag en gång till hemma hos min syster med familj, och när vi kom hem igårkväll så drog jag inte ens igång datorn. Därför fick jag mig ju en glad överraskning idag när det visade sig att jag vann fotoutmaningen hos wtfdc. Det blev ju ännu en röstningsomgång eftersom det blivit oavgjort mellan mig och Johanna första omgången. Vinsten är ett rökelsetorn från Mystica, och det ska bli spännande att se hur det ser ut i verkligheten.  Ett stort tack till er som röstade på mitt bidrag!

8 kommentarer:

Wildhearts sa...

Grattis, grattis, grattis! :D

Yvonne L sa...

Wildhearts: Tack!

whatthefuckdotcom sa...

Grattis :) Adressen är nu skickad till Mystica så vinsten borde dyka upp snart :)

Yvonne L sa...

wtfdc: Tack! Alltid spännande att vänta på paket även när man vet vad som finns i dem! :0)

Wannabe sa...

gratulerar! Och snyggt hus i nästa inlägg ;-)

Yvonne L sa...

Wannabe: Tack! Och visst är huset snyggt. Jag funderar på att kanske ta ett jobb som arkitekt. Eller möjligtvis teckningslärare. :D

Hörni sa...

Grattis! Vad roligt att du vann med din fina bild.

Yvonne L sa...

Gun: Tack!