2009-09-13

En hylla

Ok, det var några här som ville se mina hyllor. Än så kan jag bara visa upp resultatet av den korta hyllan i köket.
Enligt Higgins kan ni strunta i hyllan, det väsentliga på bilden är burkarna ovanpå chiffonjén. De innehåller - från vänster - levergodis, små kex och stora kex. Den höga burken längst till höger innehåller tuggben som han inte är så förtjust i längre, och så ligger det någon påse med några sorts tuggisar som han gillar. Kanske verkar vara mycket godis, men han får olika saker beroende på tidpunkt. Dessutom inte alla sorter varje dag.

(Att ni inte får se hela chiffonjén beror på att då hade jag varit tvungen att röja bort allt som ligger på den nerfällda skivan!)

7 kommentarer:

Marie F sa...

Hej och tack för din kommentar. Visst är hon söt min lilla Lizzy.

Vilken underbar idel att lägga hundgodis i sådana där skålar.

Yvonne L sa...

Marie: Lizzy skulle nog uppskatta om du skaffade liknande skålar till hennes godis! ;0)

Malin B sa...

Hos mig finns det också en hund som verkligen skulle UPPSKATTA att ha sådana burkar hemma hos oss.
Vi har bara en tom hundgodisburk...

Jenny sa...

Ser ju bra ut det där! :) Fina foton, fint sorterat med burkarna! :) Men du, chiffonjéer är just till för att gömma en massa saker i. :)

Yvonne L sa...

Malin: Men tomma godisburkar gör väl ingen glad! ;0)

Jenny: Jo, det blev riktigt bra faktiskt. Just det, chiffonjéer ska man gömma saker i vilket jag gjort, men jag har också saker ... ;0)

Bia sa...

Å så fint!
Och så mycket godis.
Jag vill vara hund hos dig!

Yvonne L sa...

Bia: Jag blev nöjd, bild på vardagsrumsväggen kommer när jag pillrat färdigt med ramar! Sen säger Higgins att du nog inte skulle gilla att vara hund hos hans matte, hon är nämligen snål med godiset! ;0)