2009-09-29

Fåglar, se upp!

Hade tänkt visa några lite finare bilder än det som kommer här, men om det är några fåglar som läser den här bloggen vill jag att ni läser följande text noga och tittar på bilderna i det här inlägget ordentligt!!

Higgins och jag kom just in från vår eftermiddagspromenad och när jag hängde upp min jacka fick jag se att en fågel behagat skita på den! Så gör man inte!!!

Det är verkligen inte ok att skita på någon, det är väldigt ohyfsat och ouppfostrat! Visst kan man ibland få bråttom på toaletten, men nästa gång det händer, försök att pricka ett träd istället!!

Fågelskiten var väl också förklaringen till att jag tyckte folk tittade lite extra på mig när vi gick förbi. Jag som trodde jag lyckats få till hästsvansen extra snyggt idag, eller att det kanske syntes att jag putsat glasögonen innan vi gick ut och så var det förmodligen fågelskiten alla stirrade på! ;0)

8 kommentarer:

Egoinas mamma sa...

Äh! Skit i det! ;D

Gun sa...

Hahaha! Hoppas verkligen fåglarna läser det här då!! Jäkla sätt att skita på dig!:D

Yvonne L sa...

Egoinas mamma: Ok, jag ska försöka. ;0)

Gun: Visst var det ett jäkla sätt! Hoppas jag har många fåglar som följer min blogg. :D

Bibbi sa...

Inte visste jag du var en sån skitkäring...;P
Klä dig mer svart/vit tror dom du är en skata å´låter bli...
hi hi hi
Du kan ju alltid ge igen...

Yvonne L sa...

Bibbi: Haha! Jag ska testa skatlooken och se om det funkar! Fast enligt ett par kompisar så betyder det tur att bli skiten på av fåglar? Kanske borde jag köpa en trisslott!! ;0)

Bia sa...

I ett annat land, kanske var det Kina ? betyder det framgång och lycka om fåglarna bajsar på en.
:)
Undrar vad de äter? Väntar man ett par timmar med att tvätta bort skiten så har den frätt bort färgen på jackan. Fråga mig, jag vet!

Yvonne L sa...

Bia: Jag hoppas på att fågelskiten betyder tur!:0)
Jag kastade ju jackan i tvättmaskinen direkt, och det ser ut som att färgen är kvar som den ska!

FlyOnAWall sa...

Hoppas många fåglar läser din blogg, men också att det verkligen är något lyckosamt att bli nerskiten av dem!