2009-09-29

Oklart när det blir inflyttningsfest

I augusti så började de ju bygga lite nytt på platsen framför gamla konstmuseet här i Eskilstuna. Sen i början av september trodde jag de byggt färdigt, men det verkade som om arbetet fortsatte. Nu visar det sig att de inte var helt färdiga. Jag tog lite bilder i söndags när Higgins och jag promenerade förbi.

De har smällt upp ett blått tält också! Jag antar att anledningen till att det är ett fint gallerstaket runt hela området är att tältet verkar ha en ganska öppen planlösning. Det ser ut som att det bara är att promenera rakt in!

De verkar även ha tänkt på barnen genom att ställa upp en trevlig gul klätterställning i området. Nu väntar jag bara på att se vilka som kommer att flytta in och om jag kommer att bli bjuden på inflyttningsfest.

Inga kommentarer: