2009-09-18

Dags för en bild

Det blev ju en lite trist rubrik, men nu har ju de senaste inläggen jag gjort varit bildlösa så då tyckte jag det kunde vara dags. Bären på bilden sitter på några buskar vi går förbi på våra promenader, och de är förmodligen giftiga eller oätliga av annan orsak!

Ifall ni behöver tanka era bilar så kan ni nog åka iväg och göra det snart, jag är rätt säker på att priset kommer att gå ner några ören till. Jag har nämligen varit och tankat min bil och så åkte jag till "hundmatsaffären" också. Inte för att jag egentligen behövde köpa mat åt Higgins just nu, det var inte länge sen jag fyllde på förrådet, men det var 100:- rabatt och sånt tackar man ju inte nej till. På vägen hem efter att ha fyllt på Eukanubaförrådet åkte jag förbi en annan mack än den jag tankade vid. Där var literpriset 15 öre lägre än på den macken jag utnyttjade. Skit också!

Inga kommentarer: