2009-07-02

Ibland vill man vara lite för sig själv

Ibland är inte Higgins så förtjust i telefoner som ringer. Häromkvällen när vi var och firade min svåger som fyllde år så ringde telefonen precis när vi skulle till att äta smörgåstårta.
Då tyckte Higgins det var dags att lämna altanen och sitta lite för sig själv ute i trädgården istället. Alla försök att locka tillbaka honom var meningslösa, han tittade inte åt vare sig mig eller någon annan. Alltså tog jag en bild på honom istället och sen gick jag tillbaka till altanen och satte mig. Då kom Higgins också. Han måste ha kommit på andra tankar.

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Du ska veta att tre av våra ser ut som skogsvildar, det får Higgins att se nytrimmad ut. Speciellt Milton, jag gömmer honom om det kommer någon hit ;0)

~Livet i byn

Yvonne L sa...

Livet i byn: Higgins gör sig för tillfället bäst på avstånd! ;0)