2009-09-13

Första gången

Som prenumerant på Eskilstuna-Kuriren får man ibland väldigt bra erbjudanden i olika butiker eller på biljetter och sånt. Det är inte ofta jag utnyttjar något, men nu hade de ett erbjudande som var riktigt bra.
Man fick köpa en Shanti akupressurmatta och eftersom det stått i tidningarna att det bara är lurendrejeri med såna mattor och de påstådda effekterna var jag naturligvis tvungen att köpa en! :D Än har jag inte haft tid att testa den, men nu tänkte jag provligga innan jag ska sova. Har nämligen läst att såna som använder såna här lurendrejerimattor berättat att man kan bli väldigt sömnig när man ligger på piggarna,. Då verkar det i mitt tycke lämpligt att provligga den när man ändå ska sova!

4 kommentarer:

Husan sa...

Har spikmatta jag med.
Den kanske inte helar en, men därimot så lindrar den för stunden. Skön behandling man kan ha hemma. Jag älskar min.

Jenny sa...

Sov du något bättre då? :) jag är för fet och har för kinkiga nerver för att uthärda sånt där. Sova på golvet OK, sova på spikar - nej.

Uttan sa...

Hej!
Jag sover hellre på min mjuka dyna i sängen ;)
Det blir ingen spikmatta för min del.
Men det är ju bra att den hjälper,svägerskan tycker det är jätte bra.
Men för mej skulle det inte passa.
Ha en fin Måndag och väldans mycké gott godis Higgins har i sina burkar.
Kram!

Yvonne L sa...

Husan: Jag räknar inte med att bli helad, men det kanske kan hjälpa ryggen lite. Den har en förmåga att stelna till.

Jenny: Ingen aning om ifall jag sov bättre, jag var redan lite sömnig när jag la mig på den! :0) Sen låg jag ju inte hela natten på den!

Uttan: Sova på den hela natten är nog ingen höjdare, speciellt inte om man som jag inte sover på rygg! Om den hjälper mot något vet jag inte än, de visar sig! :0)
Higgins har mycket godis men han får aldrig tillräckligt med godis att äta! Påstår han i alla fall!;)