2009-08-17

Åsikter

Ibland har Higgins och jag olika åsikter om åt vilket håll vi ska gå.

8 kommentarer:

Jenny sa...

Att gå på cykelbanan kanske inte är det smidigaste. Om man inte är självmordskandidat förstås...?

Yvonne L sa...

Jenny: Nä just det! Det är jättedumt att gå på cykelbanan, speciellt som vi igår klagade på folk som cyklade på trottoaren. Av någon anledning ville Higgins gå över där, men det fick han inte. Han har en elak matte! ;0)

Ingrid sa...

Ha-ha han ser ut som Annie. Hon hatar kopplet och går inte en meter. Har alltid varit så och kommer nog aldrig att ändra sig...

~Livet i byn

Yvonne L sa...

Livet i byn: Så du menar att du tvingar Annie att ha koppel på sig?? En prinsessa?? ;0) Higgins använder mest kopplet när han vill visa hur missnöjd han är med mina vägval!

emmalill sa...

Hahaha har samma problem med min vovve. Fast han går oftast lös så det är bara med koppel han tror han vill gå åt ett annat håll:)

Emmalill

Yvonne L sa...

Emmalill: Din hund kanske tror att det är han som betsämmer när han går okopplad? De får ju för sig konstiga saker ibland! ;0)

Synnøve. sa...

Vem av er vann till slut?
Han ser lite putt ut tycker jag allt.

Yvonne L sa...

Synne: Självklart var det jag som vann! Men du har rätt, han ser putt ut. Faktiskt är han väldigt bra på att med blickar och hållning visa exakt vad han tycker om saker och ting. Kan bli väldigt komiskt emellanåt!