2009-03-04

Kexmonstret

Ett kexmonster fotat av kollega G Gustafsson.

Förra torsdagseftermiddagen fick Higgins vara med mig på jobbet. Frågar man honom om höjdpunkterna under den tiden var de följande:

  • att sitta i mitt knä och hjälpa till att skriva protokoll under enhetsmötet
  • att sitta i mitt knä när jag skrev rent anteckningarna från mötet på datorn
  • när vi gick hem

Det var också helt ok att bli klappad av kollegor, men de hade alldeles för lite levergodis och kex att bjuda på.

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Låter som en sanna cockerspaniel ;0) Alfons hade gärna deltagit med att äta lite papper, stjäla ert fika och allmänt driva folk till vansinne ;0)

~Livet i byn

Anonym sa...

Söt är han. Men han börjar visst bli lite gammal, alldeles gråhårig ju... ;)

Yvonne L sa...

Livet i byn: Det låter som det kunnat bli riktigt livat om Alfons fått vara med! ;0) Kanske kan jag låna honom när jag vet att det är ett riktigt trist möte jag ska på!

Jenny: Higgins är en söt äldre herre på drygt 8 år. Öron och haka har varit mer eller mindre grå i flera år redan, men frågar man honom så ger det honom bara en mer distingerad look! ;0)