2009-08-24

Dagens gåta - svar direkt

Vad är det för likhet mellan eltandborsten till vänster och dvd'n till höger och vilken var meningen?
(Svar under bilden.)
Svar på gåtan: Bägge inköpta idag på Elgiganten, och det var naturligtvis eltandborsten som var meningen.

Min gamla eltandborste klarar knappt inte av en borstning trots en hel dags eller natts laddning och det är ju något irriterande. "Män som hatar kvinnor" kom med hem på ren impuls. Det var visst idag den släpptes, och jag passerade stället med alla filmerna och plötsligt hade jag en i handen. Den bara hoppade upp när jag gick förbi i snabb takt. Då tyckte jag inte att jag kunde ställa tillbaka den, och den kostade bara 99:-. Jag brukar inte tycka om svenska filmer, men den här gillade jag och jag hade ändå tänkt köpa den någon gång. Att det blev precis när den släpptes var inte tanken, men nu blev det så.

Inga kommentarer: