2009-03-12

Favorityoghurten

Andra saker man kan göra när man har en flexledig är att fota en förpackning med favorityoghurt. I måndags när jag var och veckohandlade fick jag se att favoriten nu finns i ekologisk variant också. Brukar försöka köpa ekologiskt när det passar, och nu passade det ;0) Det som var lite underligt var att det var exakt samma pris på den här ekologiska som på vanliga varianten vilket ju är lite ovanligt. Man är ju van vid att det kostar lite extra med just ekologiskt.
Jag har i alla fall kommit fram till nu att den turkiska yoghurten är min absoluta favorit. Jag gillar den grekiska också, men den är lite syrligare på något vis.

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Ha-ha du är rolig du, men man kan ställa saker dirket på dammet vet du ;0)

Ska prova den här yogurten i morgon när jag hanldar.

~Livet i byn

Yvonne L sa...

Men det är så svårt att hitta saker i exakt samma storlek som de man tagit bort! ;0)