2009-05-23

Nähä

Eftersom nästa vecka är min sista arbetsvecka på min nuvarande arbetsplats tänkte jag förbereda lite genom att kolla ifall jag har min sida med min cv kvar på arbetsförmedlingen sen förra gången jag gick arbetslös. Vet inte hur länge såna ligger kvar, eller om jag kanske tog bort något själv. Nog för att jag vet att det är fler som är arbetslösa nu än då för några år sedan, men försöker alla gå in på sidan nu? Det är helt j***a omöjligt att komma in till något annat än platsbanken. Har provat lite olika tider hela dagen, med samma resultat. Hur irriterande som helst, så nu tänker jag inte prova mer idag. Roligare kan man ha en lördagskväll.

4 kommentarer:

Jenny sa...

Onej vad trist, blir du arbetslös igen? Det suger ju verkligen just nu. :( Hoppas det blir kortvarigt!

Yvonne L sa...

Ja, det är ju en ganska dålig timing om man säger så.

Jenny sa...

Det låter inte kul alls!

Yvonne L sa...

Man kan inte ha kul jämt...