2009-05-31

Kameran i fickan

På dagens första promenad träffade Higgins och jag en fem månaders svart cockerspanielflicka som vi båda tyckte var fruktansvärt söt! Higgins gillar överhuvudtaget tjejer och speciellt om de är av samma ras som han. Konstigt nog gillar han också valpar och har stort tålamod med dem. Vi stod och pratade ett tag med den söta valpens husse och matte. När Higgins och jag kom hem var det två saker som slog mig.
  1. Jag hade inte ens frågat vad den söta cockerflickan hette.
  2. Kameran låg i tryggt förvar i bakfickan under hela mötet.

Klantskalle!

5 kommentarer:

Ingrid sa...

Så typiskt!! Men både du och Higgins blev väl helt tagna av den lilla söta saken.

~Livet i byn

Jenny sa...

Det är inte alltid lätt att tänka på allt. :) Speciellt en varm (och skön!) dag som denna. :D

Yvonne L sa...

Livet i byn: Alldeles rätt, vi var helt tagna båda två...

Jenny: Nä, man kan faktiskt inte tänka på allt! Speciellt inte om det är varmt och man träffar på en ursöt cockervalp...

Stjärnor & Champagne sa...

Man kan inte tänka på allt. Sån är jag, glömmer och vimsar. Härligt med valp men nej tack. Min hon börjar mogna nu när hon går mot 4 år. Kul att du tittate in hos mig. Alltid kul att hitta nya bloggar. Tävla gärna hos mig om du har lust.
Kram Anne

Yvonne sa...

Anne: Himla tur att inte bara jag är vimsig! Det går så fort med vovvarna! Det känns som det var igår Higgins var liten valp, men han blir 9 i augusti.