2009-05-21

Dansande tranor har man ju hört talas om



Mer om Snowball kan man läsa här.

5 kommentarer:

Fia sa...

Hi hi han ser ut att ha mer taktkänsla en vad jag har…..
Ha en bra dag
Fia

Jenny sa...

Ursöt! :D

Synnøve. sa...

Hej i natten.
Hoppas du sover nu.
Jag jobbar...
Men bara till 4 så sen blir det natta.

Vilka fina bilder du bjuder på. Blommor är alltid vackert att se på.
Visst var det statshotellet som brann? Tycker den vepan som de satt upp var fin ja. Mycket bättre att se på än all den reklam som finns överallt.

Ja att unga röker förstår jag inte egentligen. Med all info som finns idag borde inte valet vara så svårt egentligen.
Jag har aldrig rökt själv.
Grattis till snart ett år som rökfri.

Ja du den pippin kunde det döär med att dansa alltså...
Sen är det ju en bra låt då :D

Ha det så gott och ge Higgins en klapp från mig.
Kram Synne.

Yvonne L sa...

Fia: Han verkar i alla fall ha spretigare frisyr än vad du har!:0)

Jenny: Man kan ju undra vad era kissar skulle gilla att ha en sån pippi hemma?! :D

Synne: Japp, jag sov definitivt när du skrev ditt inlägg!
Jo, det var stadshotellet som brann, och ännu vet man inte vad som kommer att hända med det. Vepan är bra, bättre än reklam och bättre än ruinerna.
Higgins ligger i knät och har det mysigt just nu, och tackar för den extra klappen!

Jenny sa...

Du... stor kisse skulle jaga fågeln dygnet runt. Lite mindre kisse skulle också jaga, men mest blänga och gnälla - för hon kan inte hoppa upp på höga möbler som stor kisse :D